Nice Nice!

Jossefin har varit här idag, och som vanligt så glömmer jag ju knäppa kort;P Men hon hjälpte mig att handla och jag hjälpte henne o klippa luggen, försökte oss även på att byta hennes piercing men det gick fan inte! Den satt där den satt, och utan rätt verktyg är det jätte svårt!

Dagen första GI mat vart Laxpaj med dinkeldeg. super god vart det. lite förvånad tom! Skalet vart underbart så jag tänkte baka lite dinkel bröd! :D lägger ut receptet lite senare!

Nu kollar jag familjen annorlunda. Så mysiga föräldrar men jag fattar inte hur dom pallar! En eloge till dom sammtidigt som jag undrar varför? varför? VARFÖR? vill man ha 10st ungar? helt ofattbart för mig och hur har dem råd? ojoj Galet men mysigt för dom och ungarna e ju skit söta:D


(bilden är dock från förra sesången, familjen neders är dock fortfarande med)


Kommentarer
Skrivit av: Fia

Ja fy tusan! Hur kan man vilja ha runt 10 barn, tycker det är svårt att hinna med tre, så att var och en av dem får sin tid...

Jag tycker inte ens att det ser mysigt ut, bara jobbigt:P.



Väntar lite med akvarium just nu, det händer lite grejer här...vi kan prata om det sen.



Kram

2010-02-03 @ 13:59:36
URL: http://eldhfia.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall