Ny dag nya utmaningar!

Jo låtr bättre än vad det är haha! Mina utmaningar idag är typ att kolla skor, vika tvätten, fixa mat och träna:D Seda får man väl se! Lr just ja skulle ju kika på en billig bh idag oxå!! Har några jobb jag ska söka oxå! Dock tycker jag att det är dax att någon singer mig snart och säger "hej vi har ett fast jobb till dig" haha! Dream on!

Mina vår lökar här hemma flommar för fullt, jag vill ha vår nu!! Så när börjar lökarna blomma ute? Btw vi har en gäst i balkonglådan, vet ej vad men den sprätter jord och gör hål:D







Kommentarer
Skrivit av: anna

härligt med vårblommor!

hur går det med jobben? det är skit att det ska vara så svårt att skaffa sig ett jobb...

2010-02-05 @ 12:08:44
URL: http://savve.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall