Personlighet!

Oki det som säger att hundar inte har personlighet är knäppa=) eller aldrig träffat en hund!! Min kära Olivia har lite för mycket personlighet, blir tokig på henne, och nu när hon löper är det x10 suck! hon har så mycket ticks för sig! idag tex har hon skällt och skällt (hon skäller aldrig förutom då hon vill ha mat, nytt vatten, eller något annat som är fel) Och även denna gång var det något som var fel. Hon kom inte upp i hundfotöljen(som i vanliga fall bara e Jäspers och hon har sin lilla bur) Men nu skäller hon alltså VARJÈ gång hon inte kommer upp i den! JOBBIGT! Och stackars Jäsper fick krypa in i hennes lilla håla;P



Som jag skrev tidigare letade jag ett tikskydd till henne och det hittade jag, dock fanns det bara i strl större eller för liten, så fick bli en lite för stor. men det funkar=)


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall