Sammla skit!

JA varför gör man det? Sammlar skit alltså;P och nu menar jag inte bokstavligt talat BAJS utan typ kvitton i blånboken (på saker som är helt onödiga, tex en te på fiket, buss remsan mm) Så nu har jag resat ut min plånka:) tom igen känns både skönt och roligt haha!

Ska snart ner på OJ och handla lite, dels till middagen ikväll men även så jag kan baka dinkelbröd. Kan jag äta liiiite bröd med liiite bättre samvete!
Jag satt just och läste en blogg, där har vi en tjej som gått ner 1,6kilo på en veckan typ. här tränar jag 2 dagar i veckan, jag äter inga kolhydrater och äter nyttigt, men likFAN har det inte hänt ett gram på vågen på 1,5vecka (jag vet att jag måste ge det mer tid) Men varför är det så orättvist. Detta göra det ju inte lättare att äta nyttigt och tvinga mig själv ner till gymmet!

Har ni några planer för dagen? Tisdag och allt:D

Kommentarer
Skrivit av: Fia

Men du, måttar du då? När man tränar kan man gå upp i vikt, men minska ändå på måtten, muskler väger mer än fett!

Släng ut vågen och måtta istället!

Kram

2010-02-10 @ 22:22:04
URL: http://eldhfia.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall