Seg!

JA fy idag fick jag verkligen kämpa mig ur sängen, känns som jag inte har en anledning att gå upp, plus att jag känner mig inte alls på G idag:( Känner mig bara off och att jag inte ens vill göra något. Har ingen ork. Just nu känns allt tungt tom att ha ett jobb, dom kännslorna kommer ibland även fast jag inte vill annat än att få ett jobb, men man kommer in i vardagen av att bara sitta hemma o dega. Man tappar lusten för allt förutom att ha kul och spendera pengar(och det går ju lixom inte hand i hand med att vara arbetslös) Så just nu öbskar jag bara att jag skulle bli rik, så jag kan bli hemma fru! haha!

Typiskt att jag tappa bort den där trisslotten:/


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall