Shopping!

Ja idag var jag o leta skor, glömmde så klart bor bh:arna haha så tar det i morgon=) Vart 2 par, och inte någon av de modellerna ja skrev om tidigare eller som jag verkligen ville ha! Boots och sneakers, men kom hem med högklackade haha! Dock i vardags klack!! Så är nöjd iaf! Jag ska köpa ett par sneakers och boots ocå, nästa månad kankse! (har ju faktist det redan;P)



Dessa är ju boots liknande fast med klacka. I like passar både en ute kväll på krogen eller middag med vännerna!!storleken var konstig dock på ena(?)foten, så hoppas den töjer sig lite:D



Kil klack är egentligen jävligt fult, men dessa föll jag för så fort jag prövade dom, SÅÅÅÅ sköna shiit! Dom kommer jag använda mycket=D


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall