SKit oxå!

Jag skulle ju gått upp i morse för att ringa läkaren, men jag var för trött så jag somnade om, och nu sitter jag här och svär åt mig själv. Så irriterande att dom bara har telefontid i 45min tidigt på mornarna! Men men!

Ska snart ta tag i disken, :( Är ett jätte berg kan jag ju upplysa om för er som vill veta! Fy fan, hatar att diska! (eller inte jämt men när det är såhär mycket)

Ja snart kankse vi är bil ägare, nice va:) Skulle faktist vara mycket trevligt, fast jag känner att eftersom jag e den ända som har körkort så mste jag oxå köra tillräkligt mycket för att det ska kännas som att vi inte köpte bilen i onödan! Förstår ni? Och sedan en fråga till jag funderat på! Vart fan ska vi ha bilen? På balkongen kanke! Finns ju inga gratis parkeriingar här, mycket dåligt och betala för att stå här utanför varje dag blir ju AS dyrt!! OCh hyra en parkeringsplats kostar skjortan! Aja skit samma!

Nu ska jag ut med odjuren!

So long!

Kommentarer
Skrivit av: jossan

det finns väl gratisparkeringar lite runt om där ni bor, t.ex. där fredrik bodde förut? om ni inte ska använda den jättemkt, så kanske ni pallar gå den biten som är till gratisparkeringen när ni ska använda bilen. vi har ju gratis här vid oss, men det kanske är liiite väl långt... vad kul iaf att ni ska skaffa bil! har ni kollat på någon speciell? om ni köper så har han ju faktiskt en konkret anledning att ta körkort, mannen din!

2010-02-08 @ 14:01:33









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall