Spännande!

HAr precis kommit hem från läkaren, länge sedan jag var klar så här tidigt:D
Ska in i duschen nu och sedan ta bussen ut till höganäs, de ni;P Där ska vi hämta skåpet till badrummet! Det lilla skabbiga skåpet haha, men jag har stora planer för det, så i slutändan kommer det att bli SUPER=)

Jag ska även köra med släpvagn, måste väl vara första gången för allt va? Men lite läskigt är det!! Framför allt då man ej kör med en bil man e van att köra!!

Nä nu in i duschen, skall bröva mitt nya färgschampo! ag ska lägga in före och efter biler! Hoppas att det blir suuuper! Ska ju ut ikväll:D


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall