Tråkig blogg!

Och jag blir TOKIG på blogg.se, bara strular hela tiden ju! Suck!

Iaf min blogg är tråkig idag och det kan bero på att hela min dag har varit tråkig. Har bara diskat, städat, vikt alla kläder i garderoben mm! Dock kom Fredrik hem en snabbis och käkade innan han skulle vidare och trumma. Och med sig hade han 10 vita rosor, fy så gulligt och jag blir så glad varje gång han överaskar mig då jag som minst förväntar mig det! (och han valde vita då jag äääälskar vitt:D) Små överskningar betyder så mycket mer än dom som man får då man tex fyller år (Fast jag blir ju super glad för det oxå, tex min bakmaksin;)


Kommentarer
Skrivit av: Josefin

näe jag vet inte, kanske inte finns så många runt er. bara försöker komma med förslag. :)

vad händer i veckan då? när ska vi ha vår pysseldag?? :)

2010-02-08 @ 22:23:27
Skrivit av: jo

haha, sitter å tjatar om det men kom precis på att denna veckan är lite "körig" (i min bemärkelse). imorrn kväll har jag kör (måste baka på dagen, ska ha med till fikat på kören). onsdag ska vi på minnesgudstjänst. torsdag ska jag ev till jobbet och känna hur det känns där nu. (annars kan jag torsdag). fredag kan jag efter två-tre. ska till ps, sen läkaren, sen frissan. annars kan jag på lördag :) men då kanske du inte vill ta det?

2010-02-08 @ 22:53:56









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall