Ujuj

Idag var min första dag av 30min joggning innan frukost. HAHAHA Jag orkna typ 15min. 30 min känns som en evighetbort, men vem vet kanske tränas upp snabbt! Fick bli power walk resten av tiden iaf! På tisdag är det dax igen, ska ta samma runda och se om jag orkar längre då! När jag klarar hela rundan i en springt då är jag nöjd med mig själv:)

Ska till Frida efter kl 2. Vi ska dískutera hur Adams födelsedags tårta ska se ut=) Ska bli jätte roligt att få göra dom, ska verkligen lägga ner tid och själ i dessa tårtor:)

Fan vilken hosta jag har fått(kan vara pga springet).

Uppdatering ang skåpet, ja vi får ta till en slipmaskin, det går fan inte att fåbort färgen, sitter som BERGET!!

Kommentarer
Skrivit av: Josefin

Keep up the good work! Bra jobbat i och med att du har sagt att du tycker det är förfärligt tråkigt att springa!! Snart är det kul :)

Drygt att färgen inte lossnar som du vill att den ska göra. Det lär ju bli bra i slutändan nu, annars hade jag blivit galen. (Kan tänka mig att du redan är det iofs...).

2010-02-18 @ 13:41:53
Skrivit av: anna

jag tyckte också att det var grymt tråkigt och jobbigt (antagligen därför det var tråkigt...) att springa förut men i somras började jag springa typ 3 ggr i veckan och det går oväntat fort faktiskt att få upp flåset! får börja springa tillsammans alla tre i vår (:

kul med tårtorna, hoppas det blir bra!

jo jag tänkte på det där med pysseldag, medan jag kommer ihåg det, vi skulle kunna ta det någon gång i helgen efter den 12 mars för då har jag precis haft tenta.

lycka till med jobben, hoppas det kommer något bra snart!! kram

2010-02-21 @ 19:51:29
URL: http://savve.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall