Uppdate!

En snabbis blir det=)
Har varit i malmö denna helg! Var mycket mysigt. Var även hem till Linda & Daniel i lördags och fira Lida, var oxå mycket mysigt, med dera små underbara barn!
Jag väntar på att potatisen ska koka nu sedan blir det SEN middag! Medans fredrik står och slipar vårat skåp:D Haha så som det ska vara! Fick ett överkast av svärmor Lena oxå, och en skänk som vi ska vixa och sedan ställa i sov/gästrummet. Får helt enkelt se vart det passar bäst!!!
Har precis sökt ett jobb oxå, som assistent till en 4årig flicka! Hoppas jag får det! Vill helst jobba med barn och ungdommar!!

Såg även min första hela OS gren igår, långfärd på skidor tror jag! Sverige tog två medaljer iaf=) SWEET!

Nä nu åter till maten, i morgon ska jag och älsklingen springa.....får väl se hur det går hahah! Han kommer distrahera mig plus att jag kommer känna mig sämst breve han! Prestations ångest!! Men men han får sig ett gott skratt iaf=)

Kommentarer
Skrivit av: simone

Låter härligt med sprint där, i snön också? Tufft!

2010-02-21 @ 22:37:11
URL: http://fattybom.blogg.se/
Skrivit av: jossa

hur vet du att han inte är sämre? :P

2010-02-22 @ 11:39:18









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall