den LILLA listan!!

Lovar du att vara ärlig? Nej, men ska göra mitt bästa!

Du heter: Madelen Eklund

Smeknamn:  Madde, Lutten

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Jag bölar till all lugn musik eller kärleks musik om jag är lite nere lr deppig=/

Beroende av: Läppsyl, läkerol(licoris,persimon)

Vad tror folk om dig?: Ja det vet man ju aldrig i dagens samhälle, men jag kan nog verka "hårdare" än jag är innan man lär känna mig!! Men annars kan ju ni berätta var ni tror om mig;P

Stämmer det?: Kanske?!

Vad får du oftast komplimanger för?: Mitt hår och ögon och naglar.

Vad säger du för att imponera på någon?:  haha jag jobbar fortfarande på att ha något att impa med!!

Hur imponerar man på dig?: Det är inte så himla svårt, alla människor har något som jag beundrar! Men är man öppen, glad, bjuder på sig själv, och har lite själv distans underlättar det ju=)

Brukar du skratta för dig själv?: Ja allt för ofta, senast var då jag var på Mio med bror och jossefin, då hon fråga vad jag garva åt!! Det var bara mina egna tankar:D

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Jag är glad att du föddes till den jag älskar:D, puss"

Var bor du?: Helsingborg, skåne!

Trivs du där?: Mycket, och det blir bara bättre och bättre!

Äger du några converse: Nope inte ett par:O Men kommer kankse ett par snart!

Sprit, cider, vin eller öl: Oj blir nog vin, men jag dricker allt, dock helst inte cider!

Brukar du bli för full: Nej, poängen med att dricka är väl att bli full!?

Vad har du för mobil operatör: 3 (suger)

Är du allergisk mot något: Oärliga, falska, själviska, människor ( finns massa;P) Men även barbeque smak( haha typ om det e feijkad på chips lr dipper)

Hur svarar du i mobilen: beror på, men oftast "hallå?"

Vem ringde du senast?: Mamma, men glömmde bort varför jag ringde så fick lägga på igen haha!

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon jobbade!

Antal timmar sömn inatt: Försöker sova 8, men med tanke på hur ofta jag vaknar så blir de betydligt mindre!!

Sov du ensam: Nej, med fredrik så klart:D

Brukar du komma i tid: Jämt om det är något viktigt(?) haha!

När mår du bra: Nästan jämt. När jag är hemma med familjen och Fredrik, på jobbet, när jag shoppar mm:D

När blev du fotad senast: I måndags på en jobb intervjuv!

Hur känner du dig nu: varm( ny tränad) mskitig och hungrig! 

Vanligaste färg på dina kläder: Varierar jätte mycket, men allt örutom knall färger, gillar jordfärger.

Vad tycker du om fötter: Hatar fötter, bläääää

Vad saknar du: Sommaren

Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag:D

Favorit dryck på morgonen: Te men hinner oftast inte!! Så blir en redbull!

Rakar du benen: Ja om de skall visas:D

När brukar du oftast gå och lägga dig: Efter 23 någongång

Är du blyg?: Nej men blir nog värre dessto äldre jag blir!!

Sysslar du med någon idrott: HAHAHAHAHA NEJ tyvärr är det låååångt därifrån, men gymmar lite ibland!

Vill du hellre ha mail än brev: Nej jag vill ha BREV, mycket personligare och mysigare!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja.... inte direkt vid första, men man kan få en feeling om det är något jag vill ha innom några sekunder!!

Har du spytt offentligt: jo får nog erkänna det haha!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Kissa stående, och ha sex!

Är du nöjd med ditt liv: Ja mycket, bara ett jobb som saknas!

Är du bortskämd: Ja.

Vad gör du i morgon: Lunch med Linda & Alma, sushi blir det, super mysigt!!

Vad är det värsta du vet?: oärlighet!! Falskhet, dåliga människor!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:? Det varierar beroende på hur mycket jag får!

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: ehhh ingen aning!

Vad längtar du till?: Våren, och sommaren!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: JA få men mycket bra!!  ♥

Vad använder du för shampoo?: GHD´s

Vad är det finaste du fått?: Mina hundar, och Frerdik;P

En speciell dag du minns:  Mitt första helg med fredrik, spännande och mycket kännslor:D

Hur gammal är du: 24

Tycker du om någon just nu: JO tycker om många=)

Du samlar på: inget direkt, skor kankse:D Men älskar blommor och gammalt!

Gröna eller röda äppeln: Rosa! Pink lady är underbara!!

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Ringer mamma, eller prata med fredrik!

Gillar du golf:

Vilken tid gick du upp idag: 09.00

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Japp men borde ta av. svett strumpor!

Är det okej att gråta: Ja, mer än ok. Det är BRA.

När grät du senast: Hum måste ha varit i torsdags, en dålig nergång!!

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara, resa, investera, skänka, köpa hus mm!

Bär du glasögon eller linser: Nä men har glasögon som ligger vid tv som jag borde ha haha!!

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej skiter jag fullständigt i!

När går du upp ur sängen en helgmorgon: oj alldeles för sent ;P

Har du piercing: Öronen, naveln, läpp, tunga, insidan läpp och x antal censurerae ställen! (har säkert 6 st jag tagit ur oxå!

Vill du gifta dig: Kan jag tänka mig den dagen jag får barn, men inget måste!!

Vill du ha barn:
JAPP, 2st kankse är lagom=)

Solar du ofta: Nä kan jag ej, då bränner jag mig bara!!

Är du bra på att laga mat: HAHAHAHAHA inte direkt, men en jävepå att baka;P

Är du flygrädd: Nej, aldrig flygit så!!

Hur vig är du: Haha kan vel bero;P

Är du musikalisk?: Tyvärr inte.

Vad dricker du helst när du är törstig: Bubbelvatten. Fast jag är mkt sällan törstig,

Vilken är din favoritglass: Finns sååå mycket god glass, älskar nästan all glas=)

Tror du på ett liv efter döden: Nja vet ej!

Tycker du om sushi: Ja mkt, i love it!

Vad äter du helst när du ser på film: Varierar gärna, lite av mycket:D

Bor dina föräldrar tillsammans: Japp

Har du tandläkarskräck: Ja men har lärt mig att hantera det någorlunda!!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska, hatar gå upp!

Vilken ögonfärg har du: Grön!

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.

Biter du på naglarna: Nej aldrig, älskar min naglar!

Röker du: Nja!

Hur ofta tränar/motionerar du: Alldes för sällan. Men 2 gånger i veckan iaf!

Senaste låt du hörde: Tell everybody that you know med kaney west (stavning?)


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall