Funderar!

Sista lediga dagen nu!
Ikväll skall jag börja fixa med dekorationerna till tårtan på onsdag=) Lika bra att börja idag ifall det skiter sig haha:) Hoppas den blir bra iaf! Och att fredrik fattar och gillar den;P

Sitter även och funderar över vad jag skall baka! Vill ha lite av varje, choklad, bullar, mjukt och hårt! Ja ni fattar=) Jag har bockat av choklad fronten iaf! Fredrik skiter faktist i vad han får, och jag ska undvika att äta det men det är ju så kul att baka, så jag måste passa på nu när det äntligen kommer folk som jag kan lura på fika:D

Har ni något tips på något super gott och roligt som man kan baka och bjuda på?


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall