Jobb sök!

Ja denna veckan har jag redan sökt 5 jobb tror jag! Sjukt uttmattande och värdiglös stämplande! Hur kan man söka så jävla mycket jobb och aldrig få svar? Det är helt jävla sjukt! Och så fort man ringer är det ända man får som svar: "har du inte hört något så är du inte aktuell" Jahapp och det hjälpte berkligen mitt självförtroende, jävla tattar arbetsförmedling!

Men annars är jag faktist på bra humör=) Dock står jag nu och skriver då det är för varmt att sitta i soffan då solen skiner för fullt ute! Börjar dock bli trött i rygg och fötterna:D
Tackar även gud att Linis mår bra efter att hon frontalkrockade idag då en bil kom över på hennes sida! Tur för vad hade jag gjort utan dig gumman!!!!

Det är snö av massor här och jag sitter inne och knåpar ihop ännu en jobb ansökan! Och jag är så less på att skåne ska salta så ända in i helvette ute! Hundarna har inge problem med snön för det är så pass varmt ute! Men saltet, bara fräter in i deras små tassar så dom kan ju inte ens gå! Gud så irriterande!

Olivia ska snart börja löpa och jag funderar över löptrosor, aldrig haft det på henne förr men det vore så skönt nu att slippa allt jävla kladd! Någon som vet om det finns löptrosor till så små hundar???

Nu är det disko här hemma:D Och jag är så dans sugen (ska iof så dansa ikväll men är ju roligare på krogen;P)



vilket tror ni blir snyggast på henne HAHAHAH:D

Kommentarer
Skrivit av: banana

tror det finns olika storlekar. min kompis hund hade en och hon var en fransk bulldog så någorlunda liten i alla fall...

så oerhört drygt att söka jobb när man aldrig får några svar, man känner sig verkligen helt värdelös! hoppas det löser sig snart.

2010-01-31 @ 22:27:02
URL: http://savve.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall