Mascara!

Ja alltid lika svårt då man ska välja detta! Ska man gå på märk, pris, utseende lr reklam? Vad går du på?




Maybelline Define a lash: Gillade jag inte alls, tyckte att "gummi" borsten var alldeles för mjuk!! Kommer inte köpa igen!!



Maybelline Great lash: En gammal goding, nostalgi. En oki mascara för 80kr, varken bra lr dålig! Billig helt enkelt! (ett plus dock för sitt gulliga utseende)



Isadora Water Proof: En bra billig mascara, som höll länge( i flaskan alltså) utan att torka ut! en tjock borste, dock både ett plus och minus att den är vattenfast!!



Loreal telescopic explosion: SKIT är allt jag har att säga! tokade ut efte en månad och tog slut jätte snabbt! Missade dessutom då jag köpte denna att borsten var liten och rund:/ inget plus!!

 

Maybelline lash stiletto: Precis köpt denna, Det lilla jag testat av den är att den ger långa fina fransar utan att de kladdar ihop! Så inget negativt att säga än;) Bra pis oxå!



Estee Lauder: Spelar ingen roll vilken du välje, Kommer bli nöjd vilket som! Guuud vilka under bara produkter, liite dyrare men är klart värt den om man har råd! (OBS! testa även hudprodukterna, luktar fäsch och är helt underbara)





Dessa som kommer nu har jag aldrig prövat? Dock hört massa bra saker om dom! Har du prövat någon av dessa två? Vad tycker du om dom?
Fiberwig & Dior Show!!!


Kommentarer
Skrivit av: anna

lash stiletto bästa ever! :D

2010-01-26 @ 21:52:31
URL: http://savve.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall