Middag!

Som vanligt på bejb är hemma e hel dag så vart det middag på stan! Han vela promt ha kebabtallrik på bomb, vilket jag hatar för dom har bara pizza, kebab och sketna sallader, men snäll som jag är så gick vi dit och det var väl tur för jag har noll matlust! vart en burk pepsi max och 5 tuggor räk sallad, sedan växte maten i munnen på mig, jag har verkligen ingen mat lust efter att jag var sjuk, bara enorm törst så jag tror att det får bli en coca cola light till kvälls fika haha:) nyttigt nej, gott JA kanske ev lite blåbärssoppa:)

Så dagen har varit lugn, degade i sängen alldeles för länge, prommenad, och sedan lämna jag in min älskade mobil, så nu har jag en skit lån mobil, men den funkar iaf! huvudsaken, så jobbigt bara att lära sig att skriva och använda den!! Men men, man kan lära gamla hundar att sitta:D

 

Har ni haft för er idag? Och vad äter ni helst då ni har varit magsjuka?

 



tänk om coca cola jämt var shär snygga, då hade jag jämt köpt det. designade av Roberto Cavalli (stavning?)


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall