Så skön start!

Har varit ute med hundarna, städad kontoret och sorterat och kastat gammla papper! Nu skall jag snart springa ner i tvätt stugan och sedan betala räkningarna! Så lite räkningar som jag har denna månad har jag nog ALDRIG haft! Och hur skönt är inte det! Dock  vet jag ju att nästa månad är jag tillbaka i verkligheten då jag bara får pengar från försäkrings kassan och ingen lön längre vilket suger! Fick dessutom änny ett mail med ett NEJ i från ett företag som jag sökt jobb på! Skit ger upp snart! flyttar ut på gatan och får andra problem!!!

Snön bara yr utan för fönstret, jag hör hur det skriker i fönstrena från vinden! Hade tänkt dra mig ut till väla och handla lite galjar, men får se om ag orkar lr om jag väntartill helgen så babe får följa med! Får se!! Vad har du för väder där du sitter just nu??


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall