Shoes!

Sitter här och funderar på vilka skor jag ska införskaffa! Satt först och tänkte på om jag skulle ta sneakers eller ett par boots till, men tror det får bli en av varje! Älskar båda modellerna och bootsen kan man ha även i vår! Så är bara fråga vilket ska man ta? (hoppas jar fr min julklapp/födelsedags present av min bror snart vilket är ett par skor:D)
Vilka gillar du mest?

ADIDAS HONEY MID W


Sneakers/ADIDAS HONEY MID W från stadium.se

Detta är samma modell fast olika styling! Dom undre är lila maschester(stavningen?)  Dom övre vansligt "skotyg" med tryck på!





Eller ska man satsa på klassika converse? Smal sula tycker ju jag är snyggast!!



Boots från din sko!


Boots från Monkii, helt underbara!!



Boots från Scorett!

Vilken är din favorit!!

Kommentarer
Skrivit av: banana

nej, jag åt annat tidigare också... köper frysta majskolvar, kokar dem och äter med smör och salt. sjukt gott! blir så konstigt bara med tider ibland för jag vill inte äta så jättemycket sent på kvällen men så är ju alla aktiviteter när man skulle vilja äta så man måste planera.



jag tycker du ska köra på de vanliga conversen med låg sula. de är snygga! bootsen från din sko eller monki. jag vill också köpa skor :)



vi ses!

2010-01-27 @ 20:22:49
URL: http://savve.blogg.se/
Skrivit av: Linis

Dom lila manchester skorna kan du få köpa till mig =)

Jag köpte ett par idag från Vagabond. I lööööööv them. Nu vill jag bara ha vår så jag kan använda dom.



Puss

2010-01-27 @ 20:24:55
Skrivit av: Madde

Linis: Gud jag vet, så roligt med skor! Synd man inte är rik och bara kan köpa hundra stycken;P Jag och fredrik ska fixa i garderoben i helgen så vi får snyggt och massa plats för skorna:D

2010-01-27 @ 20:55:13
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall