So you think you can dance?

Jo på krogen och på fyllan gör jag faktist det haha. Men idag på dansen ala Madonna så inser jag att nää jag suger verkligen haha! Man ser instruktören o hennes rörelser, och sedan kollar man på sig själv, och det man ser? Ja typ en flod häst/michelin gubbe i ballerina kjol och ett stort frågeteckan över skallen!! Men ja det är satans kul iaf. Svettig blir man, och man får ju hoppa satt det kankse gör att jag har något moves att briljera med på dansgolvet i fyllan;P





Kommentarer
Skrivit av: Josefin

Haha nu måste jag fråga; hade du ballerinakjol eller var det bara en metaforisk beskrivning? Huvudsaken att du har kul när du dansar! :)

2010-01-22 @ 14:19:07









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall