Städa ut gammalt och in med nytt!

I morgon/helgen hade jag tänkt att städa ut julen. Men ioch med julen har vi märkt att vi vill ha en till lampa i vardags rummet och en fönster lampa i sovrummet! Så detta är någon som ligger högt på våran (min) vill ha lista!
Även en byrå till sovrummet/gästrummet ( hitta en sååå fin på blocket men tyvär satte pengarna stopp) och ett skåp till badrummet! Och det vill jag ha i gammal stil så klart! Sedanär det ju massor som jag skulle kunna göra om men det får man ta i och med pengarna börjar rulla in=)

Såg även att panduros sommar vårkatalog har kommit, fan så shopping sungen jag blir=) Och jag vill handla skor oxå!! Så nu skall jag sätta mig och kika runt på nätet efter lampor och sedan kolla på halv 8 hos mig och äta en glass!!

Bye!!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall