Tårtorna!

Och ja här kommer de;P Jag var överlag nöjd med dom! Men man kan alltid göra saker bättre! Tex. Flames:en på ena tårtart gjorde jag slarvigt (tiden tog lixom slut) Mer tid hade jag inte behövt stressat så! Även Marsipan locket på "paket" tårtan vart inge bra, jag hade alldeles för lite marsipan så jag fick kavla den så HIMMLA tunn så vart svårt att få bort vecken då den bara gick sönder! Men då det bara var till oss fick det duga!

Alla dekorationer är gjort i SP Och även locket till den röda tårtan är i det! bottnarna var choklad och vannilj, fyllningen var Vanilj/jordgubb & Choklad/hallon!

 

 





Som ni ser har jag mer att jobba på, men visst fan blir de bättre och bättre;P


Kommentarer
Skrivit av: Linen

Dom är så himla fina. Vad du är duktig. Mamma sa att du MÅSTE bli konditor, du kan inte slänga bort din talang på nåt annat.



Puss puss

2010-01-06 @ 21:27:26
Skrivit av: Therese

Oj vad duktig du är!! Jättefint!

2010-01-07 @ 08:54:48
Skrivit av: Fia

Men gud vad duktig du är!! Dem är ju skit fina ju, håller med förgående talare! Du ska jobba på ett konditori!

Synd att du bor så långt borta, annars skulle du få baka tårtor till barnens kalas!

Knäpp lite bilder och sen sätter du upp på skolor(om man får)!



2010-01-07 @ 16:53:18
URL: http://eldhfia.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall