Tungt!

Dagen har varit grymmt tung idag! har varit så trött och off så jag fick verkligen anstränga mig för att ta mig ut på promenad och handla efter jobbet! Köpte även en present till fredrik från hans mamma! Hoppas att han blir nöjd annars får han byte ( tacka gud för öppet köp;P)

Har iaf bakat tårtbottnarna och brownies (har vanilj bullar och saffrans flätor i frysen) Ja det får faktist räcka i morgon( även om jag vill ha massa mer att servera;P) Hoppas det smaka bättre än det ser ut! Den ena jäste inte riktigt som jag vela och den andra pös ihop=/ Men jag tror det ska funka!! Jag är ju grym på att baka haha!

Har bestämmt fyllning och så iaf och i morgon får jag hoppa upp tidigt ur sängen för att hitta täcka och fylla och pynta tårtorna! Hoppas de andra uppskattar de oxå;P

kommer bilder i morgon!
Ska bli så jävla skönt att vara ledig i morgon! tror jag svimmar bara av tanken haha!!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall