Arbetslös igen!

Oki nu kommer jag säga en av de STORA nakndelarna med att jobba på rekryterings företag!

Du är uthyr till olika arbetsplatser (jag till ett) du vet aldrig när hur eller var du kommer vara, och det vänder lika snabbt som vinden! I måndags gick jag på rullande schema, på fredagen är jag utan jobb igen! Andra gången detta händer! Jag är glad för allt jag får jobba så klart så jag skall inte klaga över att det "bara" vart en vecka, hade kunnat blivit 0 timmar ist!! Men det är mycket jobbigt, mest psykiskt!! Bara bita ihop och göra det bästa av det!

Jag är själv ikväll och har sagt till mig själv att jag INTE ska dricka ikväll, är sjukt sugen på vin men skall undvika detta. (försöka iaf;P)

 

Ska du göra en fredag som denna? 


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall