Loppis!

Jag är en sucker för loppisar så idag efter jag hade varit och handlat mat så svängde jag in på en av mina favorit loppisar! Vart 2 riktiga fynd och en lite dyrare dyr grip!
Jag handla även två blommor(pekargon & Ranunkel(?)) Älskar verkligen pelargoner. Fick även följa med en såå charmig låda hem! Den fanns i 3 storlekar jag valde den största, men kom nu på då jag kom hem att den lilla med 2 blommor i hade suttit perfekt på hyllan i vardags rummet! Men jag ska nog komma på vart jag ska ställe denna underbara skapelse! Kankse köper alla storlekar sedan;P

Denna underbara mjölk flaska fick bli en vas i köket! 5kr



bakform hjärta:D 5kr



Den underbara lådan "belgisk choklad" Och min lilla "potta" mer blommor på! Heelt underbara! Lite dyrare men helt klart värt det!


Måste ju även berätta att jag såg en så himla fin urna på en blogg som jag bara ville ha! Kom in på loppisen idag och såg att dom hade en precis lika dag för 350kr (:O) Lite för dyrt för mig! Men då slog det mig, att jag känner igen urnan. Så jag ringde mamma och visst hade hon den hemma:D Så jag fick den av mamma för 0kr ist:D Fan så nice=)


 

 

 

 

 


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall