Stor i munnen!

Haha måste berätta något kul som hände då jag jobbade på Ooups!
Vi satt idag på jobbet och diskutera rödkörningar (alltså med bilen mot rött ljus) Och jag kom då ihåg denna händelsen som hände då jag och Linda står i kassan på Ooups!
Jag står och slår in ett paket till en kund då Linda kommer och berättar att hennes mamma kört mot rött ljus.
Jag- Det har jag gjort flera gånger
Linda- Men madelen, varför det?
Jag- Någon gång kom jag för fort mot ljuset så jag hann ej stanna, en annan gång satt jag helt enkelt i andra tankar och sist så kollade jag på fel ljus så jag körde när grannen hade grönt!!
Linda- Men Madelen
Jag- Haha jag vet jag är hopplös, så förvirrad men jag ska kärpa mig haha!

Under tiden står kunden bara och små ler åt våran konversation! När jag slagit klart paketet och skall ta betalt med kort så ber jag om kunder leg. Och han tar fram sin polis legitimation.......................:O

Linda började AS garva och jag höll på att skämmas ihjäl så jag började förklara mig att SÅ ofta har jag inte kört mot rött och det händer ALDRIG nu mera!

Han bara skrattade och sa att det händer alla;P



ja det e TYPISKT mig!!


Kommentarer
Skrivit av: Linis

Ja, det är väl typiskt dig...



BTW... Det var inte han polisen som det skrivs så mkt om i tidningarna nu???

2010-03-03 @ 20:50:54









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall