Back to school!

Idag åkte jag, Jossan, Anna och Krille till en folkhögskola som hade öppethus i Eslöv:P Det var mycket roliga ämnen där bla Rock, Musikal, Pedagog, Fritidsledare mm och det var en liten trevlig skola, men UJUJ så gammal jag kännde mig att gå där:P Det var så långt ifrån min vardag man kan komma, det var dessutom kollektiv boende så det var som en jätte familj, och även det är så lång ifrån mig.
Men klart det verkar mysigt, lite högstadiet igen:) men det är inget som passar mig, kankse för 5 år sedan en galen singel Madelen ahde trivts som fisken där, svinat, fylla och galna upptåg, blandat med massa skoj med klasskompisar. Men int enu, skulle aldrig kunna dela kök och boende med andra människor ( detta var iof egna rum) Men nä, nu vill jag bo med min älskade sambo och bebis:D

Men jag tror ändå att detta kommer passa personen ifråga, tror hon kommer trivas bra där om hon nu bestämmer att söka, hon är lite mer skötsam än vad jag var och detta "flumm" passar nog henne:D ( på ett possetivt sätt )

Jag har städat lite o nu kollar jag på en dokumentär om Sharlie Sheen(?) Haha han e ju humor alltså, snart blir det soppa till middag och senare kommer jossan över. Nice då älsklingen jobbar kväll/natt!

Min vy, tuttar, mage & knä:P


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall