Bebis presenter!

Tänkte visa vad bebis fått för fint från nära & kära!

Detta fick bebis av mamma då hon var nere:


Sockar


Ett sett!



Ett till sett, 2bodysar och en hetta.


Panda strumpor


Body

En till body från Morfar;)


Byxor!

Och av Linis fick Bebis:



Body & Byxor!

vi var även hos svärmor/farmor förra helgen och där fick vi med oss denna:



Denna söta dräkten är stickat år Fredrik då han var liten:D Är lite stor så bebis får nog vänta till vintern innan han kan ha denna ( tror dock att det kommer bli perfekt då den är ganska varm)


Gahh man blir tokig på alla dessa söta kläder:D
Fick även ångest över tanken att då bebis är ute ska jag försöka komma i mina gamla kläder:( Tröjerna är ju inga problem med byxorna tror jag inte att jag kommer komma i. Jobbig tanke då jag redan nu känner mig fet som tusan och man kan ju inte direkt börja banta då man ammar! Ujuj ångest:(

Kommentarer
Skrivit av: Linda

Va härlig påsk du ser ut o haft!!!

ush va ja saknade min familj när man såg bilderna.

Mår bebis bra??

kram/L

2011-04-26 @ 21:41:12
URL: http://netstockings.wordpress.com
Skrivit av: Mia

sv: vi har köpt en bugaboo. finns bild i mitt inlägg "barnvagn beställd".



http://mamma-miamaria.blogspot.com/2011/04/barnvagn-bestalld.html



har ni köpt vagn än? 12e juli är ju snart. :) hur länge till jobbar du? om du jobbar alltså...

2011-04-26 @ 22:38:29
URL: http://mamma-miamaria.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall