BM besök!

I torsdags innan vi åkte till Sthlm var jag hos BM för kontroll, gjorde även glukosbelatningen. Jag tycker den sörjan bara blir godare och godare haha:D Men nu har jag drukigt den för sista gången! Började även prata med en tjej som var lika långt gången som jag, jätte trevlig, hoppas vi hamnar i samma FUB grupp som vi äveb anmälde oss till, vart dock ganksa sent men alla var fulla så i juni ska vi dit!

Allt såg iaf bra ut, alla värden, hjärtslag, och SF kurvan. Bebis härjade på som bara den där inne som vanligt:D Han är morgon pigg. Härligt;P

Denna vecka går jag in i v 30 UNDERBART!

Kommentarer
Skrivit av: Anonym

Vist är mammor bra Kram Birgitta

2011-04-25 @ 21:26:41









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall