Drömmar!

Är det bara jag som drömmer våldsamma drömmar HELA tiden? Alltså har gjort det innan jag vart gravid oxå, mina drömmar är HELT sjuka och jag börjar tro att jag behöver psykiskt hjälp! Här ska ni få smakprov på mina drömma så kanni säga om det finns någon som drömmer som jag?

1. Drömmde att mamma försökte hänga sig, jag ringer till pappa för att få hjälp men han har inte tid för han har sex med en liten pojke.......

2. En inbrotts tjuv försöker ta sig in i lgh, han sågar av själva "lås haspen" och jag skriker efter hjälp. Fredrik och hans bror kommer och jagskringer och hämtar en borrmaskin för jag ska slå tjuven. Detta slutar med att jag borrar både Fredrik och hans bror i skallen flera gånger!

3. Inatt var jag i ett slakt hus och slakta människor, några vart köttfärs andra vart mat till kanibaler...........
4, Drömde efter detta att jag stod och pratade med Linis, ang att hon inte fick bo hemma längre och hon var helt hysterisk, vi var båda nakna(?) Då kommer en man och låser in oss i badrummet, för att sedan bryta upp dörren igen, jag tar då en bågfil för att försöka såga av hans huvud........


Som sagt detta är bara ett axplock, kan fortsätta i evigheter. Men något är ju fel i min hjärna, vad är det den vill bearbeta.


( Till er som blir orolig, haha. Jag är världens snällaste människa, jag själv tror att det är alla skräckisar jag ser)


Kommentarer
Skrivit av: Angelica

Jag drömmer jätte mkt, och ofta lite konstigt. Dock inte lika illa som dig..Haha! Jag brukar drömma att jag blir slagen i magen eller att Sebastian är dum.Alltid typ mardrömmar, aldrig nå lyckliga så man vill liggas kvar och drömma vidare. Sebastian säger att jag även brukar sätta mig upp och skrika och slå, men det kommer jag inte ihåg.



Jag läste ngnstarns att man kan uppfatta att man drömmer mer när man är gravid, men att det troligtvis beror på att vi inte sover lika djupt och vaknar oftar och minns drömmarna mer då än vanligt. Drömmarna kan dock vara oroligare än normalt då man är orolig över graviditeten.

2011-04-18 @ 22:03:57
URL: http://missakerlund.blogg.se/
Skrivit av: Angelica

Jag drömmer jätte mkt, och ofta lite konstigt. Dock inte lika illa som dig..Haha! Jag brukar drömma att jag blir slagen i magen eller att Sebastian är dum.Alltid typ mardrömmar, aldrig nå lyckliga så man vill liggas kvar och drömma vidare. Sebastian säger att jag även brukar sätta mig upp och skrika och slå, men det kommer jag inte ihåg.



Jag läste ngnstarns att man kan uppfatta att man drömmer mer när man är gravid, men att det troligtvis beror på att vi inte sover lika djupt och vaknar oftar och minns drömmarna mer då än vanligt. Drömmarna kan dock vara oroligare än normalt då man är orolig över graviditeten.

2011-04-18 @ 22:04:32
URL: http://missakerlund.blogg.se/
Skrivit av: Madde

Angelica: Jo vet men jag drömmer så här jämt! Helt sjukt!

2011-04-18 @ 23:13:15
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Skrivit av: Frida H

Jag har också såna drömmar! Jag drömde ofta en återkommande dröm med ett ex att vi sprang i en labyrint och jag dödade honom med ett baseballträ och kände mig helt lugn efteråt, t o m när jag vaknade. Vet inte om den kom när man var sur på honom eller nåt. Aldrig luskat i det. Sedan har jag drömt jag varit olika monster och stulit spädbarn och slängt dem ut för höga byggnader och dödat en massa människor. Ja, totalt sjukt. Men jag anser mig normal ändå :P

2011-04-21 @ 22:53:45
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall