Har jag ätit hund mat eller har hunden ätit min mat?

Natten har varit extra lång idag, hade GRYMT ont i magen hela natten och har det fortfarande, så sov gjorde jag inte särskilt mycket. Att sedan hunden Jäsper har sprungit upp hela natten för att spy & bajsa har inte gjort att jag kunde sova enkelt, så frågan är har vi ätit samma mat?

Jag tror dock att det var alla sötmandlar jag åt igår mot halsbrännan, Jäsper älskar mandlar men vart kanske något för mycket för han oxå:/ FFYyy hoppas kommande natt blir bättre.

Var även på en "liten" mammaträff idag:) Vi var bara 3st som kunde komma, men det var mycket trevligt iaf, satt och fikade och prata massa bebisar och fick lära oss mer om varandra, erfarenheter mm. Hoppas det blir fler och att vi även blir fler den gången:)


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall