Ledig Fredag!

Idag har babe varit ledig, så himla skönt och mysigt att få ha honom hema en lång helg:)
Vi började dagen med att ta en promenad me dhundarna, sedan vart det lunch, jag åt en SUPER god kräftsallad med lime pasta MUMMS. En liten fika med glass och nu är vi hemma och hämtar krafterna lite:P ( vi skulle haft en städ dag, men vi har ju hela veckan på oss:P)

Lagom till 6 kommer min förbannade halsbränna tillbaka, så jobbigt och kan inte rapa för då får jag upp massa magsyra:( BLÄ. Det ända som hjälper är sötmandlar, men då jag fick så ont i magen sist vågar jag inte äta dem! Måste prata med min BM o det nästa gång!

Sitter här och planerar Baby showern för fullt ( även om det är ett tag kvar ) men det ska bli så kul att baka allt i ett tema, så lika bra att kolla igen redan nu vad som ska fixas i tid. MUMMS:D



Kommentarer
Skrivit av: Angelica

Be om att få Gaviskon, det är faktiskt effektivt vid just halsbränna. Men de är verkligen äckligt! Man måste tugga på dem tills det blivit som ett skum i munnen och sedan svälja. Men det är som sagt effektivt!

2011-04-16 @ 19:19:34
URL: http://missakerlund.blogg.se/
Skrivit av: MADDE

Angelica: Jag har redan testat det. tycker inte att det funkar alls! Funkar max 30min sedan får jag tillbaka det!

2011-04-17 @ 01:14:08
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall