Målat + glass!

Dagen har bestått av lite nyttigheter, bla målat första omgången på skrivbordet, ujuj så fint det kommer bli. Måste nu bara hitta en tapet som passar på den, men ska väl inte vara några problem! Märkte dock att något i trät missfärgade färgen så den antikvita vart lite mer ägg/grädd färgat. Men stryker jag på 2 gånger till så borde den bli vit! Annars vet jag inte vad jag gör haha. Tyckte ju att jag tvättade och slipade så noga!

Sedan gick jag på stan, tömde våra spargrisar på banken, köpte en glass och satt i parken, sedan kom älsklingen och vi gick och åt thai mat:) Mumms.
Nu är vi båda HELT slut och har precis druckit te och kaffe och ska kl 9 gå och kolla på ett lokalt band på pubben som ligger här i vårat hus.

I morgon blir det mamma träff kl 10( fattar inte att det bara e jag som tycker att detta är tidigt för att vara en lördags "morgon") Sedan ut till Höganäs för att njuta av vädret på marknaden och på kvällen musik igen då jobbarkompis/vänn till Fredrik spelar. Härlig och fullspäckad helg helt enkelt! Underbart!

Glad valborg på er mina kära läsare!

 

Innan ni tänder på brasan ruska och skräm ev ut alla djur som kan ha bebott sog i den, många djur blir brand skadade under valborg!


Kommentarer
Skrivit av: Lo

Ska bli kul att ses imorgon! Tycker också att det är tidigt men då har man ju hela dagen framför sig :)

2011-04-29 @ 22:25:24
URL: http://mittlivsomlotta.blogg.se/
Skrivit av: Frida H

De råder ju eldningsförbud i Skåne iaf, så de där djuren får bo kvar ett tag till ^^

2011-04-30 @ 11:23:24
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall