Oj klockan redan 13,27?!

Jag sov till 12,15 idag. Illa men jag har sovit SÅÅÅÅÅÅ dåligt inatt. Vaknade av att jag hade så jäkla ont i höfterna så jag kunde inte sova på någon sida, så efter mycket om och men somnade jag på rygg.  Är fortfarande helt slut. Och mina händer är sjukt svullna!

Jag har iaf promenerat med hundarna, solen skiner men det blåser så himla mycket, har ju fått stormvarningar här nere! Hoppas dom som vanligt har fel!
JAg ska iaf nu damsuga, diska och torka golv.

Nu är det "bara" 2veckor kvar tills vi sk aåka till Sthlm och träffa familjen och släkten, längtar som tusan efter dem!


Kommentarer
Skrivit av: yasmine

Du får komma och hälsa på oss, länge sen vi sågs :D du kanske åker förbi min bror?

2011-04-07 @ 14:11:52
Skrivit av: Madde

Yasmin: Din bror trodde att han skulle gå på någon konsert då! Men han var en säker. Man har så många som man vill hälsa på och många som vill att vi ska hälsa på dem! Man får inte riktigt 3 dagar att räcka till då:) Måste man ha en hel vecka!

2011-04-07 @ 15:14:11
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall