Olivia!

Kan man annat än att älska denna hunden.



 

Hon är ju så JÄKLA söt! Att hon nu är 10år gör ju att tråkiga tankar om att hon inte kommer finnas förevigt kommer allt tätare, fy vill inte tänka på den dagen då hon bestämmer sig för att dra vidare. Jag börjar grina bara av tanken, även om hon är SKIT jobbig med alla sina tix och tvångstankar så älskar jag denna hund så sjukt mycket, kalla mig konstig men hon har samma värde som en människa i mina ögon. Hon är våran lilla prinsessa! Skall till veterinären framöver för att få ett friskhetsintyg på gamlingarna, ska bli skönt att få det, men man är ju fortfarande jätte rädd att dem ska hitta n¨ågot så jag får gå därifrån med en sjuk hund. Men bara hålla tummarna att mina små älsklingar stannar minst 5 år till!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall