Tråkigt väder- jag tråkig!

Regnar ju här o e mulet och jag är uttråkad o känner mig tråkig, så här får ni lite svar ang tråkiga mig:P

Hur bor du:
I en lgh, 3a på 93kvm. Bor med sambo och 2st hundar.
Brukar du komma i tid: Nästan aldrig tyvärr:( Är det något super viktigt, typ läkarbesök, tågavgånger mm då brukar jag kunna komma åtminstonde på avsatt tid annars är jag oftast sen faktist!
Hur lång är du: 170 cm
Kan du laga mat: Kan och kan, beror väl på hur höga krav man har på maten;P.
Vad jobbar du med/pluggar du: Jobbar extra på Martinshop, annars arbetssökande
Vad har du på dig just nu: Svarta mjukisbyxor, bruntröja ocn en grå kofta med döskallar.
Har du någon fobi: INSEKTER och främst spindlar, finns säkert mycket mer men står still nu.
Hade du en bra kväll igår: Jo det hade jag väl, var själv fram till min sambo kom hem o då mös vi bara!
Vilket är ditt senaste inköp:
En BH tror jag det var.
Din favoritdryck på morgonen: Måste jag dricka anågot så är det ju te med mjölk o socker LOVELY.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Ehh var nog mamma:P
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp det har jag:D Gör det varje natt.
Vad hade du sönder senast: Jag har sönder saker helatiden, men minns faktist inte, ett halsband kanske.
Vem snackade du med senast: Pappa nyss i tel.
Varm favoritdricka: Samma som tidigare TE.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: svårt, vanligt vatten eller kolsyrat tror jag!
Alkoholhaltig favoritdricka: Tycker om många alkoholhaltiga drycker!!
När gjorde du senast något riktigt dumt: Oj kankse var då jag "råkade snatta" från Gina Tricot, märkte inte att jag gick ur från butiken men kläder på armen, kom hela vägen till H&M innan jag märkte det, sprang tillbaka men höll på att döööö för jag skämdes så mycket och var nervös att någon skulle se mig.
Saknar du någon just nu: Saknar min sambo jämt:D Och mamma o pappa.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Prata i kassan ist för att jobba, var atrångtsyn och vägra inse att man har fel och MYCKET MER, pratar finlands svenska bla:P.
Någon jag stör mig på: Någon som verkligen kan trycka på mina knappar är min syster.
Intressen: Bakning, shopping, inredning, film, djur, mm .
Senaste person du kramade: Fredrik.
Senaste person du ringde: Pappa
Senaste person som ringde dig: Mamma.
Vad drack du senast: Inte druckigt idag:S Men vatten
Vill du ha barn: Japp har redan vårat lila mirakel på G.
Längtar du till din nästa födelsedag: Haha inget jag direkt tänker på:D.
Har rakat dina ben någon gång: Jo flera gånger:D.
Är du sugen på något nu: Nope, men börjar bli hungrig.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga.
Använder du hudkräm: Smörjer bara magen och låren.
Attraheras du av män med skägg: Jag älskar skäggiga män:).
Micro-pop eller poppa själv: poppar själv oftast är godast!
Brukar du baka: Japp det älskar jag.
Röstade du i det senaste valet: Jo men man får inte alltid som man vill.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Finns saker som skullle kunna sätta guldkant på livet men annars är jag så nöjd som man kan bli:D.
Vilken låt lyssnade du senast på: Oj vet ej men något med Bokaspers ( dock ofrivilligt).
Har någon annan sovit i din säng inatt: Jo min sambo sover ju där oxå så klart.
Vad tycker du är äckligt: Insekter, saffran, curry, Indisktmat osv!
Har du pengar på mobilen: Har abonemang så har JÄMT pengar!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall