Tuff natt!

Ja efter att ha läst alla era "råd" om att inte sova på rygg så gjorde jag nu det försöker inatt, och det resulterade i ENORM smärta i rygg och höfter, sov nästan ingenting. När jag gick upp och kissa då haltade jag till toaletten för jag hade SÅ ont i ryggen! Funderade ett tag tom på att skita i att sova för det gjorde så jävla ont. Vems påfynd är detta att man ska sova på sidan, Jävulens?
Har fortfarande ont iaf!

Jag gick upp ridigt med älsklingen och åt brunch med honnom innan han stack till jobbet. Efter det så gick jag en sväng på stan och handlade en bh, jag hade tänkt fynda på hm, men de har ju inte storlekar:( Så jag köpt een "mamma" bh som oaf fanns upp till E. Får se hur länge den funkar!

Blåser som TUSAN här, går knappt att gå uta, eller du bestämmer inte själv vart du vill gå iaf, det gör vinden. Även detta är nog satans påfynd detta oxå!







Some EGO pics!




Kommentarer
Skrivit av: Linda

Det är verkligen bara att öva på sidoliggningen! Jag har haft två FETA kuddar under benen, en kudde under magen och två kuddar under huvudet, det hjälpte mig, mot ont i höften får du lägga ett täcke under lakanet så sängen blir så mjuk som möjligt. Vet att det låter helt sjukt, men det blir bättre! Nu på slutet har jag sovit typ som vanligt med bara en stor kudde under benen och en under magen, handlar nog om vana tror jag! Lycka till med sovingen:-)

2011-04-08 @ 19:11:01
URL: http://lindasin.blogg.se/
Skrivit av: Jenny

Haha, jag har haft problem tvärtom. Jag har verkligen fått tvinga mig till att sova på rygg. Sover helst på sidan. På senare tid har jag dock börjat ligga med en kudde under benen för att undvika ryggont. Ibland ligger jag dessutom på spikmatta och du kan man inte ligga på annat sätt...



Finns speciella kuddar för sidosovare. Långa, som man typ kan krama om lite. Ser rätt sköna ut.

2011-04-09 @ 11:49:19
URL: http://quadrifolium.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall