9v

Ja i måndags vart Ralph 9v, min lille prins! Idag har hans farmor varit här, har varit super mysigt och skönt och jag har fått massor gjort!
Har sådan ångest över att jag inte har råd att köpa allt jag vill/behöver just nu till mig själv....jackor,skor och kläder! Känner mig så jävla sunkig just nu! Hittade idag TUSEN fina saker på B-young dock dyrt! Fick iaf en ny sjal av farmor:D Så snällt tack farmor Lena:D



Min underbara älskling



Skrattar så han blir helt rynkig min lilla tjockis:D



Älskade barn.....fy så jag älskar dig,...trotts att jag aldrig sover numera;) så får ditt leende mitt hjärta att smälta totalt! Du är mitt allt och jag kommer älska dig för evigt!

Kommentarer
Skrivit av: Linda

Naw! Sååå rund å go, precis som mellisen:-). Och visst fasen är det så, många timmar sömn fattigare men en överväldigande kärlek rikare!

2011-08-31 @ 18:04:24
URL: http://lindasin.blogg.se/
Skrivit av: Linis

Sötnos!!!!

2011-08-31 @ 21:14:27









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall