Lilla hjärtat!

Ja nu har fredrik börja jobba kvällar igen....dvs han åker kl 11 på morgonen o e hemma tidigast 22,00 på kvällarna, så trist och då kommer ja inte hinna göra något alls! Men men nu har jag precis ätit middag ( ja ni läste rätt ) och väntar på tvätten. Är helt slut idag kan jag lova. I morgon kommer Farmor hit så då får hon roa Ralph lite så måste jag baka lite, har en tårt beställning på söndag så skall baka bottnarna i morgon! Hoppas även jag får alla grejer till tårtorna som jag beställt! ( Har fått en till bestellning på en bröllopstårta oxå,,,,så skoj o så hedrad känner jag mig) :).

Denna boken köpte vi igår:

 

"Lilla hjärtat är en modern fyll-i-bok att dokumentera barnens egenheter, egenskaper och framsteg i. Här ligger fokus inte på datumen för när barnet vände sig om i sängen, vaccinerades mot röda hund eller fick sin tredje tand, utan på barnet, så som det är idag och så som allt började. Hur träffades egentligen mamma och pappa? Hur var det när barnet skulle somna på kvällarna? Och vad var det som kunde göra den lilla superarg? Lilla hjärtat är en lättsam fyll-i-bok utan stora krav: det ska vara lätt och roligt att skriva ner sina minnen!"

Ja en fylla i bok helt enkelt! Så mysigt att skriva i och sedan kunna läsa med lillgubben!
Nä nu skall jag virka:)

Nu har älsklingen växt i sin Ralph Lauren body som han fick av Sara o Jacob på BS! Så fin Älsklingen! Kan ju även berätta att i fredags var ju vi på stoff och stil i Malmö ( handlade FÖR mycket ) när vi väl kom framm så vaknade Ralph så vi går för att byta blöja...och ja det var bajs för 4dagar:S Så det var bara att byta kläder och tvätta hela ungen på toan där inne! Så den bodyn var fin man satt inte på länge:P


Kommentarer
Skrivit av: Linda

Den verkar ju jättefin den boken! Jag har två stycken...får liksom inte nog:-D. Inte den dock..,:-/

2011-08-30 @ 07:14:41
URL: http://lindasin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall