Min lott i livet!

Är att ha mjölstockning inte bara varannan vecka utan VARJE:( japp vaknade inatt med feber och ett sprängnde bröst som gjorde så jääävla ont, pumpade och tog Panodil! Vaknade sedan vig 8 och hade då i BÅDA brösten:( FAN trodde det skulle bli bättre då jag slutade med amningsnappen.......men icke. Antar att det var för att jagglömde värme inläggen igår...FAN! Så då får man betala för det på en gång! Ska mina bröst vara såhär känsliga så ger jag upp snart...detta är 5e gången på 2månader! Det kan ju inte var normlat!:(

Sitter nu med feber frossa och dubbla lager kläder......fyy
Att sambon ska ut ikväll gör INTE denna fredag till en bättre dag!

Ja har ni sett detta avsnitter av solsidan?


Kommentarer
Skrivit av: stuffstuff

I min bloppis säljer jag en massa skor, kläder och prylar!

Kika in och fynda ;)

stuffstuff.blogg.se

KRAM

2011-08-12 @ 16:30:58
URL: http://stuffstuff.blogg.se/
Skrivit av: Therese

men vad konstigt att du får mjölkstockning så ofta!? kan det vara för att du har mkt mjölk? jag hade så ont i början då dom varproppfulla jämt, kändes som dom blev hård så fort man blev lite kall. dock klarade jag mig från mjölkstockning. sen kändes det bättre då jag inte hade lika mkt mjölk längre...



du vad är det för märke på den där leksaks-banan ni köpte? har letat runt efter en sån överallt men hittar ingen! gaahh

2011-08-12 @ 18:40:34
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Skrivit av: Angelica

Ush vad jag tycker synd om dig. Hoppas det ger med sig ngn gång. Har du inte fått en infektion i bröstet och måste ha antibiotika?? Tänkte eftersom det kommer så ofta och du får feber varje gång.

2011-08-14 @ 08:06:15
URL: http://missakerlund.blogg.se/
Skrivit av: Sara

Hej, hej!

Råkade bara glida in på din blogg och måste bara dela med mej av ett tips ja hört från min mor. Hon tog alltid en "Magnezyl" när hon kände att hon höll på att få mjölkstockning. Nu heter det väl "Bamyl", det är värktabletter som finns på apoteket o innehåller acetylsalicylsyra och det hjälpte. Testa med det! Hoppas verkligen att du får ordning på detta!! :-)// Sara

2011-08-16 @ 17:43:41









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall