pyssel projekt!

LAMPA!
Japp nu har jag ideér på lampor. Har 2st ideér som jag skall göra till vardagsrummet/sovrummet har dock ej bestämt vilken jag vill ha vart!
Sedan letar jag lampa till Ralp´s rum, prio ett är en taklampa....någon som har tips om en bra sida med barn lampor? Och jag vill inte ha en massa kända seriefigurer eller disney, hatar sådant!
Ibland känar man på att göra sakerna själv, ibland inte ( som min filt, vart lika dyr som att köpa en färdig ) Men man har ju gjort dem själva iaf:) min senaste hemma gjorda lampskärm gick på 500kr oxå, inte super billigt:P dock är ju lampor svin dyra!

Kommentarer
Skrivit av: Fia- mamma till Edison

Först och främst-har du det sådär jobbigt med amningen så sluta! Eller börja i alla fall med ersättning lite då och då så han vänjer sig.. Jag väntade nog för länge med det och Edison slutade gå upp i vikt och var konstant hungrig och missnöjd i flera veckor... men jag envisades för som du skriver vill man det bästa för sitt barn osv. Men jag tror inte alltid att amning är det ändå. Inte när man mår dåligt av det och barnen inte vill äta.



Jag slutade för en månad sen. Trappade ner först och morgon- och kvällsammade ett tag men Edison fortsatte vägra ta bröstet då med så då slutade jag helt. Kändes fel att tvinga ungen att amma.



MEN jag saknar det lite och tycker det var tråkigt att jag inte kunde liiite längre.



Hoppas det går bra för er vad ni än bestämmer er för! Kram

2011-08-04 @ 22:00:00
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Skrivit av: Anna-mamma till Vincent

Du får passa på och besöka rosenhill då;)Händigt att göra eget hemma!:) Jag tror inte på att se misslyckanden i livet.Se det inte som ett misslyckande om du väljer den vägen , huvudsaken alla mår bra. Babbel babbel;)Kram

2011-08-04 @ 23:18:35
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Skrivit av: Sanna - mamma till Embla

Kul när man kan göra eget och komma undan med en billigare peng :) Det är något särskilt med lampor tydligen , alla kostar ju så mycket

2011-08-09 @ 19:41:30
URL: http://mammatillembla.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall