Lucka NR8 snutten.se

Klicka på bilden för att komma till luckan och tävlingen!!
Dagens lucka har även en BONUS LUCKA!!

Snutten.se Drivs av söta Susanne som är mamma till 3 söner, "När jag ammade min förstfödde fick jag ett gäng bomullstrasor av min mamma och jag använt när jag själv var bebis.
Bommulstranorna visade sig vara oumbärliga för både Susanne och hennes son, han associerade den mjuka bommulstrasan till deras mysiga amnings stunder och ville snart ha med sig den överallt. Han kallade den SNUTTEN!
Snutten vart efterfrågan bland vänner och deras barn, alla ville ha en snuttefilt och Susanne fick tillverka snuttar på löpande band. Och så var snutten född! Sedan 2005 har webbbutiken snutten.se funnits!
Glöm inte att Du bör ha ett "gäng" Snutten i samma färg hemma: så att både Du och Ditt barn alltid kan ha tillgång till en ren och fräsch Snutten!

Kika in hos Snutten.se för mer info!




Bonusluckan är från http://www.lillafjarilendesign.se/

"Vi är två tjejer mitt i livet som under hösten 2007 startade företaget Lilla fjärilen design. Vi har gjort dessa unika presentböcker, roliga fylla i kort och härliga receptböcker.mm"



Kommentarer
Skrivit av: Linda

Jag är med:-). Vill ha den vita med röda stjärnor eller en vit snutten med tryck, Melodie skulle det stått;-). Jag gillar och länkar på FB också! håller tummarna

2011-12-08 @ 13:50:24
URL: http://lindasin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall