Alla Hjärtans dag!

Ja det var ju igår, min sambo kom hem med 4 Chili Cheese. Haha gulligt men något mer hade jag ju faktist hoppats på, en blomma eller så;P
Men efter jag ätit upp och så nöjt lagt mig i soffan kom kan med ett litet paket. Men en av de sakerna jag VERKLIGEN ville ha, nämligen en parfym som jag sagt till alla och även mitt hjärta hade snappat upp detta. Och då skall det tilläggas att det är endast EN enda butik i hela HBG som har denna!

En frans parfym från Acca kappa, som är unisex och jag är inget fan av parfymer, men detta ger bara en doft at FRÄSCHET:D Fan så nice den är. TACK älskling.

Fick dock veta att jag inte kunde räkna med en sådan present varje år;P


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall