GravidSmycke!



Jag fick denna söta bolan från mamma & fredrik i födelsedags present i handknackat silver. Dock så är kedjan jag fick med alldeles för kort, så idag skulle ferdrik byta kedja. Han kom hem med den längsta de har, även den för kort! Jag vill ju ha kulan mitt på magen o typ navelhöjd. Denna räcker nu ner till precis under BRÖSTEN, dvs låååångt ifran där bebisen befinner sig.
Butiken har dessutom inte öppet köp utan enbart bytesrätt och som sagt denna var den längsta. De kunde sätta ihop flera men då till ett dyrare pris!

Får se hurjag ska göra, byta kedjan till något annat eller skita i det och köpa en ny kedja i en ny butik! Sicket skit, de måste ju dom oxå fatta!

Har du/ni haft/har en Bola?

Kommentarer
Skrivit av: Therese

ja! vad roligt med en vardags-blogg oxå! :)

2011-02-04 @ 19:16:05
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Skrivit av: Erika

Hihi, man blir så glad av att se den! :)



Ska bli så spännande att få följa din graviditet! :D Hade på känn att du var på smällen efter att ha sett små "hintar" i statusuppdateringar sedan ett tag tillbaks ;) hehe



Grattis igen! :)

2011-02-04 @ 22:42:07
URL: http://mylittlewords.se
Skrivit av: Erika

Ja, mycket noja blir det sådär i början! Skönt att du kommit så pass långt nu och att du fått se att allt är bra så du kan andas ut :). Njut så mycket du kan! Mår du mycket illa eller har det försvunnit? :)

2011-02-04 @ 23:02:41
URL: http://mylittlewords.se
Skrivit av: Mia

Min kusse är också gravid och hon fick också en sån "kobjällra" som vi kallar det ;) men enl dom i affären och efter lite efterforskning ska den tydligen hänga i mellangärdet för att det ska vara bäst/mysigast för bebisen.

Jätte grattis till magen! Kram//Mia

2011-02-16 @ 00:34:53
Skrivit av: Madde

Mia: Jo det kanske är så, men jag tror mest att det är för att butikerna själva inte har längre kedjor. För alla Gravidkulor man köper via nätet är länken 110cm och då hänger den perfekt, jag menat bebisen är ju lååångt ifrån mitt mellan gärde just nu:D

2011-02-16 @ 12:31:27
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall