Hundjobb!

Sitter på jobbet nu, jobbar hela dagen 10-19. Ett långtpass som går ännu segare nu då det är sten dött. Har iaf hundarna med mig som sällskap( även fast de bara sover)

Var skit trött i morse då jag vaknade, och när jag sedan skulle klä på Olivia för att gå så var hon MINST lika trött, hon deckade ihop varje gång jag släppte henne, och försökte krypa in i sin bädd helatiden. Bråkiga hund, men sedan så kom vi ut iaf, och då vart det glada!

Sitter som sagt på jobbet nu och magen har börjat kurra som TUSAN. Igår åt jag alldeles för lite:( Och straff fick jag för gud så ont imagen jag fick! Men det är inte lätt att skaffa mat då man jobbar själv i en butik som inte har lunch stängt. Hum hundmat kankse är ok?

Nä får bli en apelsin nu och halv 3 skulle Juliana komma med mat<3

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall