Lördag!

Igår var jag på Telegrafen och firade Lynda som fyllde år:D Grattis tjejej. Det var trevlig och jag träffade lite nytt folk, dock är det inte min grej att vara på krogen nykter. Jag är den som brukar dricka mest och höras mest. Nu sitter jag med min ramlösa och samtalar fint med mina bordskamrater haha!

Träffade även söta Sara, Jakob och Johan. Som precis kommit hem från Dublin i Tyskland;P

Fredrik jobbar denna helg och det är så SATANS tråkigt, Solen skiner och jag vill bara sova då jag har så tråkigt:(
BLÄ



Önskar även att bebis kunde röra sig lite mer så jag kunde ligga o njuta av det iaf!
kommer komma upp nya "magbilder" snart som många bett om!

Kommentarer
Skrivit av: Frida H

Det kommer snart ;) Det roligaste är minerna på folk när DE får känna bebisen. Att det liksom inte bara är fett där bakom kulan.

2011-02-13 @ 11:40:40
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall