Rock!

Jag älskar verkligen Rockiga kläder, de är sexiga men med attityd ( just nu sätter jag mest på mig det jag kommer i och känner mig bekväm med) För inte för att vara sådant så sitter den mesta rockiga snyggast på smala människor, Shortsen är korta tröjorna med oftast och tighta! Så det är ju bara att tighta till och träna som fan efter lillen är ute. Sedan fortsätta bygga på tatueringarna ( efter jag har rättat till dom på magen dvs)

Och vem är inte sen sexigaste kvinnan på jorden som klär sig bäst i denna stilen. Jo Kat Von D



Här visar hon hur du kan klippa och styla din egen band tröja! SÅ snyggt!

Kommentarer
Skrivit av: Erika

Do it! ;)



Skönt att du inte mår illa! Men jobbigt att du fått så mycket problem med mage & rygg :/. Får du någon hjälp av barnmorskan med att komma till rätta med det då? Annars borde du fråga om du kan få hjälp på något sätt :)

2011-02-06 @ 16:13:42
URL: http://mylittlewords.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall