Söndag!

Helgen har varit lugn och skön, är bara härligt att ha Fredrik hemma fredag-söndag. I lördags var vi ute och käkade(tog igen alla<3 ) Var på telegrafen jag åt nachotallrik och han tog en hamburgertallrik, Sara, Jacob, Daniella och 2 till kom oxå dit så vis att o snacka ett tag, sedan gick jag och älsklingen hem och kollade en film!
Idag söndag, ja inte så händelserik heller, mötte Sara & Jacob och käkade (åt linssoppa för första gången idag, var typ som ärtsoppa fast smaka mindre) Sedan har jag bara slappat mig, har haft så ont i magen idag, tror att bebben trycker på något konstigt vist!

Imorgon skall vi till BVC och sedan skall jag jobba 13-19.
Ja detta var allt för mig just nu då jag o babe ska se en film ( vi ser sååå mycket film, så vill ni hatips på skräck-mest- så är jag rätt person att fråga) Sedan skall jag gå o sova så jag orkar upp!

Jag och Linis på fest:D


Kommentarer
Skrivit av: Frida H

Kollat in nya seriern The Walking Dead?! LOVELY!

2011-02-25 @ 13:35:34
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall