I´m back!

Nu är jag tillbaka i denna blogg oxå;P Mest för att mina "tårtvänner" ska slippa läsa om sådant som inte intresserar dem, nämligen MIG:D härligt va! så ni som finns här(otroligt många läsare med tanke på att jag typ aldrig bloggar här!

Men nu blir det ändring här, jag kommer blogga mer här och ni kan nu följa mig på jobbet, inredning, och min kära familj mm!
Jag ska nu bara fixa min design mm och sedan kommer det dra igång, börjar blogga lite smått nu oxå:)

Jag ju börja informera att jag jobbar på martinshop (www.martinshop.se) i Hbg. Där det även kommer ske en del förändringar:D Spännande omh lite magsårs skapande:P

SÅ fortsätt gärna att följa ig här med:)

Kommentarer
Skrivit av: Jossan

Vad kul att du har börjat med den gamla bloggen igen! Det är kul med bakbloggen också, men jag gillar denna mer, särskilt eftersom att jag känner dig! :) Kram!

2011-02-06 @ 21:11:55
URL: http://loppish.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall