Ammnings strul!

Nu har älsklingen ätit och varit vaken en timme men sover nu så skönt i soffan brevid mig på sin "jätte kudde" Min ögonsten!

Ja nu har mjölkstockningen släppt, men istället tror jag att jag blivit allergisk mog amningsnapparna FAN. Vi kan ju inte amma utan dem och nu gör det så JÄVLA ont att ha dem på oxå, det gör inte ont i själva bröst vårtan utan i vårtgården där gummit ligger emot hela tiden! Det bränner och jag är satans öm! Skit.

Alla säger att det blir "enklare och sååå smidigt" med amningen men än så länge är det ju bara nya krämpor som byter av varandra. Inte en dag då det inte gör ont eller strular! FY FAN. Och jag blir så arg och avis på alla som får amningen att funka helt problem fritt, varfölr kan det inte vara så för alla?

Nu har jag ammat i en månad, bara minst 5 månader kvar! Gaah kommer gå under och just nu ser jag inget slut på användningen av amningsnappen då min älskade son inte alls fattar detta med att greppa bröstet ( han öppnar knappt munnen)

Jaja solen lyser och jag har en underbart snäll son så mitt liv kan inte bli bättre just nu......men de hade fått lite klarare guldkant om ammningen kunde funka!:)



Kommentarer
Skrivit av: Therese

jag är oxå avis på dom som det bara funkar för! jag vill oxå bara kunna sätta mig rätt upp och ner och amma utan krångel! blä!



det där att du är öm på vårtgårdarna, det blev jag oxå när mejja började äta utan nappen, det var som dom inte var så tåliga. dom blev vana efter ett tag... det kan inte ha blivit så för att du pumpat?

2011-07-18 @ 13:40:55
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Skrivit av: Marie

Tack! :) Såklart är jag intresserad! Jag mailar dig.. hoppas det kommer rätt. ;)

2011-07-19 @ 08:49:28
URL: http://mariemoller.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall