Odds!

Har ni någon gång spelat på ODDS? Det har inte jag, men oddsen ( haha ) att jag skulle vinna är ju ganska liten, var in på Bettson Odds nu och skulle kika runt lite, jag har inte så jätte stor erfarenhet av just spel sidor, men upplevde ändå denna sidan som svår, dels MASSA nya spel som jag aldrig hört talas om, men även svårt att förstå vart mina pengar var och alla olika spel varianter ( Odds, lotter, Spel mm ). Jag är ju en Lotto tjej, alltså skrap lotter, dessa tycker ju jag är roligast och stört chans att jag vinner ( inga stora pengar men iaf lite ). Är man dock en gambler och kan alla dessa andra spel så tror jag att det är tex lotto, odds, trav mm där man kan vinna de riktigt stora pengarna, men då krävs det ju att man är lite mer insatt, när man skrapar är det ända man behöver veta är att instruktionerna står på baksidan:P Och att man INTE ska skrapa kontroll rutan:D

Men gillar ni Odds, så kika in Bettson Odds!

 

 

 

 


Kommentarer
Skrivit av: Carina

Innan så har jag gett bröstet när han har varit gnällig. Eller när han vill ha det, vilket var väldigt ofta. Så nu kör jag på var 3:e timme. Ibland blir det senare, ibland tidigare. Men jag försöker hålla det till tre timmar iaf. :) Jo Elmer kan vara vaken fyra timmar i sträck utan att vara grinig utan han bara ligger i famnen och tittar. :) Jag ammar han två gånger på natten. Ofta vaknar han kl 2 och kl 5. Eller 1 och 4. Han är som en väckarklocka som är inställd på max tre timmars sömn åt gången. Idag var första gången han sov hela fyra timmar i sträck. Woooo. :)

2011-07-22 @ 23:58:30
URL: http://tornedalingen.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall